GASTROFAMILY ДАЙДЖЕСТ #14

Відкриття DOGZ&BURGERZ на Майдані, гастрономічні сертифікати та новий сезон на Радіо ОБ - про все у 14-му випуску GastroFamily-дайджеста. 

DOGZ&BURGERZ: новий стрітфуд-формат

На фудкорті ТЦ GLOBUS відкрився молодший брат-хуліган "Білого Наливу" - DOGZ&BURGERZ. Як ви вже здогадались, тут готують хот-доги (класичний або веганський) по 29 гривень та бургери (класичний та ZОЖ у листі салату) по 39 гривень. Всі інші позиції - по 29 гривень: устриці з лимоном, каптопляні діпси з сирним соусом, пироги з яблуком або куркою, а також яблучний сидр, наливка, пунш та лимонад. 

Де знайти: Майдан Незалежності, ТЦ GLOBUS 1 лінія, -1 поверх.

Подарункові сертифікати тепер можна придбати онлайн

Ви давно писали нам про це - і ось мрії здійснюються: тепер подарунковий сертифікат GastroFamily можна (і варто!) купувати онлайн. Обирайте суму (від 500 грн), оплачуйте зручним для вас способом і даруйте найріднішим гастрономічні емоції.
Сертифікат діє у всій Сім'ї ресторанів Дмитра Борисова.

Придбати тут

Програма лояльності Gastrofamily: не забувайте обмінювати гастрокоїни!

Кожні 100 грн з вашого рахунку можуть перетворитися на 5 гастрокоїнів - попросіть офіціанта нарахувати їх у додатку на вашому смартфоні. Обмінюйте накопичені гастрокоїни на будь-яку з понад 300 страв у всій Сім'ї ресторанів Дмитра Борисова! 

Завантажити додаток:

Apple Store

Play Market

Воздвиженка: гастрономічний арт-квартал

Не про хвилю києвофільства: ми вже два роки ведемо "районний портал" Воздвиженки. Навіть не віриться, що недавно тут пустувала половина будинків, а на вулицях не було ліхтарів. Сьогодні Воздвиженка - сучасний квартал з власною інфраструктурою. Наші сусіди - це шоуруми українських брендів, рекламні агентства та освітні майданчики. Тут легко планувати свій час: ресторани, арт-галереї, спортивні центри, магазини, кав'ярні, креативний простір для дітей Babyrock та безліч інших цікавих місць.
Про сусідів з Воздвиженки і те, як тут працюється й відпочивається, пишемо тут: gastroartvozdvighenka.kiev.ua

Chicken Kyiv: улюблена страва туристів

Ну, звісно, не обійдеться без #саловареникиборщ, але перша асоціація з Києвом у 90% іноземців - це класична котлета по-київськи. Хоча Chicken Kyiv завоювала популярність не так давно, у 1950-х роках, щойно з'явилась у всіх меню "Інтуриста". 
Її історія почалась значно раніше - зі знаменитих дореволюційних де-воляй та а-ля марешаль, загубилась у Першій світовій війні та революції, спалахнула у 30-х вукраїнському ресторані Нью-Йорка і, врешті, у 1947 році кухар МЗС приготує українській делегації ту саму котлету по-київськи, яку ми зараз так любимо.
Інтерпретацій Chicken Kyiv не менше, аніж легенд, пов'язаних з нею: і "гола Chicken Kyiv" (таку подають в "Канапі"), і з фазана або ж судака... Ми любимо класику: ідеальне панірування, рідка серединка з розтопленого вершкового масла з зеленню, ніжна куряча грудка. Звісно, подається на трюфельному пюре.
Ось у Chicken Kyiv - 98 гривень. 

Прогноз на вересень: +20 до 20.09

Раз осінь буде теплою і пізньою, не втрачаємо нагоди! Літні тераси RONIN все ще працюють на повну силу, зустрічаючи щодень сотні гостей. І всім стане місця, бо до ваших послуг затишний дворик, літній сад, дитячий майданчик і ще одна тераса для особливих випадків. 


Що робити в саду? Ходити босоніж по траві, відпочивати на м'яких пуфах, спостерігати за кухарем, який смажить на тепані ваших лобстерів, рис чаоха та різні антикучо, пити охолоджене просеко, танцювати, видихати, поки дітвора бавиться в BABYROCK.
Або взяти улюблені Nikkei-роли з креветками темпура чи класичну "Філадельфію" (248₴) та келих брюту (39₴) - і нехай вечір буде вдалим.

В центрі на це є Воздвиженка - тут тихо, наче ген за мегаполісом.
Літня тераса OXOTA NA OVETS: Nikkei-роли від 198 грн, суші по 48 грн, сашимі від 149 грн, тартари по 139 грн. 

Радіо ОБ: новий сезон не за горами!

А це означає ще більше крутих радіошоу, прямих ефірів з несподіваних куточків України (але цілимось на Марс), класних досліджень про їжу і навіть такого, про що ви навіть не здогадуєтесь. Воно й добре — Радіо ОБ готується до масштабного оновлення неспроста.

А поки ми шаманимо над новим сезоном, слухайте найкраще з наших радіоканікул. Наприклад, сьогодні представляємо вашій увазі шоу "Декантер Борисова" — затишні розмови ресторатора зі справжніми винолюбами про вино різних куточків світу. І не лише вино)

1 випуск: Алла Плачкова (виноробня "Колоніст") про українські вина 2 випуск: Євгеній Буданцев (сомельє "Останньої Барикади") про українські вина + бонус: 100% українські коктейлі 3 випуск: Євгенія Лисенко (шеф-бармен Chicken Kyiv) про таємні бари та київські коктейлі 4 випуск: Юрій Бистрицький та Андрій Макодрай, сомельє та шеф-бармен ресторану "Oxota na Ovets" 5 випуск: Дарія Мангубі та Дмитро Борисов у ресторані "Ватра"

Borysov Academy / Metro Academy: Курс з маркетингу

Чому кожен співробітник ресторану має бути маркетологом?

Точок контакту з гостем — сотні: фото літньої тераси у подруги в Instagram (красиво? досить світла для мобільного фото?), зручні сходи на вході (чи легко відчиняються двері?), усмішка хостес (стомлена? привітна?), меню в руках (легко читається? приємне на дотик?), очікування замовлення (довго? невимушено?), нарешті сама страва (як виглядає? як пахне? чи хочеться її сфотографувати? яка вона на смак?).

Маркетинг — це більше, ніж контент-план та календар івентів до кінця року. Це більше, ніж тисячі красивих фото і яскрава вивіска на вході.

Це щоденна робота (так, іноді доволі рутинна, але навряд менш цікава) кожного співробітника закладу.

Як все це налаштувати, запустити і підтримувати — розповідаємо на курсі "Маркетинг. Стратегія і тактика".

Викладачі курсу:  Банько Марія – маркетинг-директор, Марина Лавренчук – pr-менеджер, Марія Жуковська – smm-менеджер, Дарія Мангубі – фотограф, виконавчий продюсер Радіо ОБ.

Час: вівторок, 11 вересня, 10:00-19:00
Вартість: 1100 грн
Хочу побачити детальну програму і зареєструватися