- Головна
- Дмитро Борисов
- Сім’я ресторанів
- Доставка
- Новини
- Borysov Academy
- Франшизи та консалтинг
- Робота в Сім'ї
- Контакти
Привіт друзі! Сьогодні ми поговоримо про доставку із закладу, про формат банкету і про кейтерінг.
Часто прийнято вважати, що ваш заклад — це головний бізнес, а ось доставка їжі, обслуговування банкетів і кейтеринг — додаткові модулі послуг. Насправді всі ці напрямки є різними видами бізнесу. Це важливо розуміти, оскільки клієнти по-різному сприймають, наприклад, заклади, в які можна прийти, щось замовити, поїсти і піти, і доставку додому. У випадку з доставкою, швидше за все, гості не задумаються про ваш заклад, оскільки у них виникнуть інші асоціації: піца, суші, бургери ...
Звичайно, опцію доставки додати можна, але швидше за все успішним такий вид бізнесу не буде. Найчастіше через велику кількість замовлень на доставку, кухарі не справляються з обсягами роботи, що негативно впливає на якість страв і швидкість обслуговування гостей в залі. Також варто пам'ятати, що агрегатори — служби, які займаються доставкою, беруть досить високу комісію — 20-30%, що швидше за все буде збитковим для вас. У таких випадках ви можете піти навіть в мінус.
Також важливо розуміти різницю між лояльними до вашого бренду гостями і клієнтами, які підбирають заклад під святкування банкету. Найчастіше ті, хто шукає місце, наприклад, для святкування корпоративу, орієнтуються на ціну і висувають безліч вимог, таких як власний алкоголь або закриття закладу на час проведення корпоративу. Я б не рекомендував закривати заклад на спецобслуговування, оскільки так ви можете втратити лояльних гостей.
Якщо ж все таки ви позиціонуєте себе як банкетний заклад, то варто організовувати роботу так, щоб вона не завдавала шкоди вашим постійним гостям. У разі проведення банкетів, я не рекомендую дотримуватися якогось окремого меню. Як мені здається, краще використовувати постійну схему роботи вашого закладу.
Якщо заклад приносить недостатньо прибутку, часто підключать опцію кейтерингу. Насправді, це повноцінний окремий бізнес. Для його реалізації повинна бути сформована команда і окреме меню. Великі витрати будуть на закупівлю обладнання та посуду, що найчастіше собі можуть дозволити тільки великі кейтерингові компанії.
Якщо підсумувати все вище сказане, то відповідаючи на питання "Чи можна заробити на таких додаткових опціях як доставка, банкети і кейтеринг?", я скажу, що ні. Найкраще буде з кожного з цих напрямків сформувати окремий бізнес, який буде орієнтуватися на окрему аудиторію.
Дякую за увагу!