Ресторанний ринок постійно розвивається і зазнає змін. Особливо це стало помітно протягом останніх майже двох років. З’являються нові заклади, приходять нові тренди, креативнішими стають концепції.
Унікальна концепція потрібна майже кожному закладу. Саме вона допомагає відрізнятися від конкурентів. Крім цього, заклад повинен бути цікавим для потенційних гостей.
Привіт друзі! Ви просили розповісти про принципи, якими я керуюся в житті і бізнесі. Для мене це не зовсім просто, але я спробував їх коротко сформулювати і поділитися з вами в новому випуску мого влогу «Ресторатор».
Давайте поговоримо про те, як прогнозувати відвідуваність закладу, які дослідження потрібно проводити перед відкриттям ресторану і як збільшити відвідуваність вже існуючого закладу.
Наприкінці червня Дмитро Борисов разом з шеф-кухарем ресторану сучасної української кухні «Канапа» взяв участь в Ukrainian Gastro Show – події, яка об’єднала 20 шеф-кухарів, які працюють над розвитком гастрономічної культури в країні.
Друзі, давайте сьогодні поговоримо про ціноутворення в ресторані, кафе, барі, і про ціну з точки зору споживача: як він її сприймає, яким чином правильно скласти середній чек і як все правильно розрахувати.