- Головна
- Дмитро Борисов
- Сім’я ресторанів
- Доставка
- Новини
- Borysov Academy
- Франшизи та консалтинг
- Робота в Сім'ї
- Контакти
Друзі, привіт! Сьогодні я хочу поговорити з вами про ресторанні тренди в 2020 році.
Тренди наступного року я б визначив у 2 напрямках:
1. Тренди Сім'ї ресторанів Дмитра Борисова.
2. Тренди на ресторанному ринку.
Почнемо ми з першого напряму і поговоримо про те, що ми, як Сім'я ресторанів Дмитра Борисова, формували в 2019 році. По суті – це fast casual сегмент, який є новим для нашого ринку. Особливість цього формату полягає в тому, що ми пропонуємо гостям продукт високої якості за прийнятну ціну. Середній чек в наших fast casual форматах становить приблизно 5 євро. На мою думку, цей сегмент буде активно розвиватися і в наступному році. Дотримуючись fast casual ми сформували вже 7 концептів: «Білий налив», «Mushlya Bar», «БПШ», «VarenykyNow.ua», «Канапка бар», «Philadelphia. Roll & Bowl», «Dogz & Burgerz». Незабаром відкриється новий, восьмий формат– пінцарелла.
У 2020 році ми будемо активно займатися розвитком і масштабуванням цих форматів. Також ми виходимо за межі України і незабаром відкриємо «Mushlya Bar» у Варшаві.
У 2019 було створено багато «підробок» наших форматів, які, я сподіваюся, перейдуть з формату копіювання в формат створення чогось нового.
Як мені здається, наші конкуренти нарешті зрозуміють, що потрібно заходити в fast casual формат, оскільки він дає змогу виводити гостей, які раніше готували тільки вдома. Зараз ми формуємо такий ринок, коли 80-90% людей можуть дозволити собі відвідувати заклади кожен день.
Що стосується ресторанного ринку, то, як мені здається, 2020 рік стане роком прориву в сегменті фуд-холів, фуд-кортів і фуд-молів. Вже заявлені безліч гучних відкриттів. Зважаючи на попередній досвід, спочатку ці формати стануть популярними в Києві, а вже потім поширяться і в інших містах. Як на мене, це два найголовніших напрямки, на які варто звернути увагу в 2020 році.
Звичайно, дуже б хотілося говорити, що в тренді буде українська кухня. Але, на жаль, це не так. Зараз українці ще не готові дуже часто відвідувати заклади української кухні і обирають інші формати.
Також хотілося би бачити в трендах «персоніфіковані» заклади, де власником є сам шеф, який готує смачну їжу. Зараз такі формати ми можемо побачити найчастіше за кордоном. Такого формату заклади в нашій країні відкривають тільки з маркетингової точки зору, тобто, представляють заклад як «персоніфікований», коли таким він не є.
На мою думку, саме вище викладені тренди варто очікувати в 2020 році. Дякую за увагу!