- Головна
- Дмитро Борисов
- Сім’я ресторанів
- Доставка
- Новини
- Borysov Academy
- Франшизи та консалтинг
- Робота в Сім'ї
- Контакти
Ресторанний ринок постійно розвивається і зазнає змін. Особливо це стало помітно протягом останніх майже двох років. З’являються нові заклади, приходять нові тренди, креативнішими стають концепції. Але багатьох цікавлять короткострокові перспективи розвитку ресторанного бізнесу. І ось якими вони будуть на мій погляд.
Я вважаю, що протягом найближчих років ресторанний ринок з точки зору споживачів буде розвиватися дуже динамічно. До 2020 року споживацький ринок був таким, що 80% українців готували їжу вдома, а лише 20% ходили в кафе, бари, ресторани. Проте мені здається, що до 2025 року все більше людей будуть їсти поза домом або будуть замовляти доставку. Я так вважаю, тому що у всьому світі це так розвинуто. У країнах з розвиненішим ресторанним ринком близько 90% людей відвідують різні заклади регулярно. Більшість людей вже не готують вдома. Розвиток сучасного покоління і діджиталізація будуть сприяти тому, що споживацька аудиторія в Україні виросте до 40-45% від загальної кількості населення.
Зміняться також і формати. У всьому світі відбувається «демократизація» закладів. Тобто, їжа стає все доступнішою, бо люди просто не хочуть готувати вдома. Також гості хочуть куштувати постійно щось нове і оригінальне. Також розвинеться і доставка. Багато закладів стають гібридними. Це означає, що гості можуть провести час в закладі або мають змогу замовити доставку. В таких закладах їжу створюють таким чином, щоб її легко можна було відправляти на доставку.
Що стосується класичних ресторанів, то у цьому сегменті люди почнуть вибирати заклади, де можна отримати емоції, а не лише смачну їжу. Саме тому такі заклади мають бути добре підковані у маркетингу. На мою думку, саме зараз досить вдалий момент увійти в даний сегмент, бо це дозволить вам добре розвинутися до 2025 року.