- Головна
- Дмитро Борисов
- Сім’я ресторанів
- Доставка
- Новини
- Borysov Academy
- Франшизи та консалтинг
- Робота в Сім'ї
- Контакти
Друзі, сьогодні ми поговоримо про економію при відкритті ресторану.
Приміщення
Насправді, існує кілька способів економії при відкритті ресторану. Почнемо з вибору приміщення.
Наприклад, щоб заощадити на приміщенні, варто брати в оренду простір, де вже раніше знаходився бар, ресторан або кафе. Такий спосіб вибору приміщення допоможе зекономити на інженерних мережах, оскільки вони вже були прокладені попереднім орендарем. Найімовірніше, вам теж доведеться щось змінити і зробити, але це буде набагато дешевше, ніж, наприклад, облаштувати зовсім нову будівлю.
Обладнання на кухні
Економити на обладнанні я не рекомендую. В регіонах я неодноразово бачив випадки, коли в ресторані, із закритою від відвідувачів кухнею, замість професійної техніки використовувалася побутова. Такого робити не варто, оскільки побутова техніка не витримує високих навантажень і швидко зношується.
Економити можна на бренді обладнання або на виробнику. Переважно вартість техніки залежить саме від того, хто її виробляє. Щоб заощадити, вам необхідно самостійно розібратися в тому, який інвентар потрібен, наскільки він буде завантажений роботою, і вже тоді вибирати те обладнання, яке підійде вам за якістю і ціною.
Персонал
По-перше, я не вірю в успіх консалтингової співпраці з вузькоспрямованими фахівцями, які «ставлять» роботу кожного з відділів закладу, а вже за їхніми технологічними картами повинен працювати новий колектив. Ефективної роботи в такій формі я ще не зустрічав.
Найкращим варіантом буде, коли саме ви є професіоналом і самі будуєте роботу в своєму закладі. Головне, щоб та концепція, яку ви задумали, відповідала очікуванням гостей і була в попиті у споживачів.
Щоб заощадити, я рекомендую вам відразу наймати співробітників, які будуть впроваджувати ваше меню і стануть основою майбутньої команди. Це буде набагато краще, ніж скористатися послугами консультантів, які зроблять красиву «картинку» і залишать ваших майбутніх співробітників розбиратися в ній самостійно.
Читайте також: ЯК ЗНАЙТИ, ОРГАНІЗУВАТИ І УТРИМАТИ ПЕРСОНАЛ РЕСТОРАНУ
Закупівля продуктів
На продуктах я раджу не економити. Потрібно підходити раціонально до формування необхідного обсягу продуктів, який потрібен вам для того, щоб за тиждень пропрацювати все меню і після відкриття працювати перші 1-2 тижні.
Щоб розрахунок продуктів був ефективним, потрібно математично підходити до цього питання. «Склад» продуктів потрібно формувати на 2-3 тижні, а закупівлі в цей період мають проводитися через кожні 2-3 дні. Саме правильно вирахувана кількість продуктів допоможе вам заощадити і уникнути ситуацій, коли гості приходять на 3 день після відкриття, а більшості страв вже немає в наявності.
Маркетинг і реклама
Маркетинг — це те, що ви створюєте загалом на рівні 5P: продукт (product), місце (place), ціна (price), люди (people), просування (promotion).
Щоб заощадити на рекламі, рекомендую вам не витрачати занадто багато грошей на рекламу в Facebook і Instagram. Досить буде зробити хорошу фотосесію, зняти декілька відеороликів, попросити знайомих висловити свою об'єктивну думку в соцмережах. Хорошим варіантом також стане «сарафанне радіо», оскільки це безкоштовно і ефективно.
Зараз почалася ера user generated content, коли люди самі формують рекламний контент з приводу вашого бізнесу в своїх stories, постах та відгуках. І скільки б ми не створювали красивих офіційних сторінок в Instagram і Facebook, люди довіряють більше тому, що говорять або пишуть їхні друзі з приводу того чи іншого закладу. Єдине, що можу вам порадити — це створювати свій персональний бренд, якому будуть довіряти ваші гості.
Підписуйтесь на канал #Ресторатор, щоб не пропустити нові відео!