- Головна
- Дмитро Борисов
- Сім’я ресторанів
- Доставка
- Новини
- Borysov Academy
- Франшизи та консалтинг
- Робота в Сім'ї
- Контакти
Привіт друзі! Давайте поговоримо про те, як прогнозувати відвідуваність закладу, які дослідження потрібно проводити перед відкриттям ресторану і як збільшити відвідуваність вже існуючого закладу.
Які дослідження необхідно провести до відкриття закладу?
Почну з того, що в дослідження, які проводяться перед відкриттям закладу, я не вірю. Жодне дослідження не гарантує закладу успіх.
Що стосується закладів FAST CASUAL FORMAT & ONE EURO BAR, то їх варто відкривати на пішохідних вулицях, в місцях, де зупиняється громадський транспорт.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ПРИБУТКОВИЙ РЕСТОРАН: ЯК ПРОРАХУВАТИ БІЗНЕС-МОДЕЛЬ УСПІШНОГО ЗАКЛАДУ (ВІДЕО)
Як збільшити відвідуваність закладу?
Зараз, за допомогою соціальних мереж, ми можемо спілкуватися безпосередньо з потенційними гостями. Це непогано допомагає залучити нових відвідувачів.
Також, виходячи з мого власного досвіду, люди все ще довіряють іншим людям. Якщо ваш заклад персоніфіковано на вас, як на власникові, то це допомагає залучити до закладу більше споживачів. Дуже ефективно буде, якщо ви на своїй особистій сторінці будете комунікувати з гостями.
За кілька тижнів до відкриття потрібно вже давати інформацію про заклад. На саме відкриття бажано запросити журналістів.
В день відкриття можна провести промоакцію і, наприклад, пригостити ваших перших гостей напоєм або стравою. Проводити акції занадто часто не бажано. Зверніть увагу, що акціями трафік гостей ви зможете збільшити тільки на час їх тривалості.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ПОРАДИ ВІД ДМИТРА БОРИСОВА: ЯК ЗНАЙТИ, ОРГАНІЗУВАТИ І УТРИМАТИ ПЕРСОНАЛ РЕСТОРАНУ